Dijital Markalaşma


"Bir fotoğraf, bin kelimedir"
İşinizin, hizmetlerinizin veya ürünlerinizin farklı imkanlarını ve yönlerini fotoğraf, grafik veya video gibi görsellerle anlatabilmek büyük bir kozdur. Bu kuvvetli kozun sosyal medya platformlarında düzenli kullanılması işletme bilinilirliğinize katkı sağlayacaktır.

4.Adım "Dijital Markalaşma" nın alt başlıklarını inceliyorsunuz

Dijital Markalaşma | Dijitalleşme 4.Aşaması | DİJİTALİ Marka Yönetimi

Görsel Düzenleme, profesyonel bir görünüm sağlamak, görsel hataları düzeltmek veya marka kimliği ile uyumlu hale getirmek için kullanılır. Amaç; görsel kaliteyi artırmak, marka tutarlılığını sağlamak ve etkileyici görseller oluşturarak daha fazla ilgi çekmesini sağlamaktır.

Video Düzenlemenin yararlı marka mesajını güçlendirmek ve hedef kitleyi daha etkili bir şekilde etkilemek için kullanılır.

Sosyal medya platformları, pazarlama stratejilerini uygulamak, satışları artırmak ve müşteri ilişkilerini güçlendirmek için de kullanılabilir.

"Görsel Düzenleme" nedir ?

Görsel Düzenleme, fotoğrafları veya grafikleri düzenleme, iyileştirme ve görsel efektler ekleyerek geliştirme sürecidir.

Görsel Düzenleme, web sitesinde, e--ticaret sitesinde veya sosyal medya mecralarında kullanılacak her türden foto, grafik, resim, tablo vs görselin kullanıma uygun hale getirilmesidir.  

"Video Düzenleme" nedir ?

 Video Düzenleme, çekilen video görüntülerini düzenleme, kurgulama, efektler ekleyerek iyileştirme sürecidir.

Video Düzenlemenin faydaları arasında, hikaye anlatımını güçlendirme, gereksiz içerikleri kırpmak, ses, müzik ve efektleri ekleyerek daha çekici bir deneyim sunmak yer alır.

Youtube, Facebook, İnstagram, Twitter sosyal medya mecralarında paylaşılmak üzere hazırlanan hareketli görüntü veya video ürünlerinin hazırlanmasıdır.

"SM Platformu" nedir ?

Sosyal medya platformları, insanların sanal ortamda etkileşimde bulunabileceği ve içerik paylaşabileceği web tabanlı platformlardır.

Bu platformlar, kullanıcıların haberleri takip etmelerine, mesajlaşma yapmalarına, fotoğraf veya video paylaşmalarına, işletmelerin ve markaların hedef kitleleriyle etkileşime girmelerine ve pazarlama faaliyetlerini yönetmelerine olanak tanır.

Sosyal medya platformları; geniş bir kitleye ulaşma, marka bilinirliğini artırma, hedef kitle ile bağlantı kurma ve müşteri geribildirimini almak yer alır.

Dijital Markalaşma

İşlem ve Süreç

Görsel Düzenleme -Editörlük | FIRMACAN Dijital Marka Yönetimi

Görsel Düzenleme, web sitesinde, e--ticaret sitesinde veya sosyal medya mecralarında kullanılacak her türden;
> Fotoğraflar hazırlanmalı ve kullanıma uygun hale getirilmesidir.
> Resimler hazırlanmalı ve kullanıma uygun hale getirilmesidir.
> Grafikler hazırlanmalı ve kullanıma uygun hale getirilmesidir.
> Tablolar hazırlanmalı ve kullanıma uygun hale getirilmesidir.  

Video Düzenleme -Editörlük | FIRMACAN Dijital Marka Yönetimi

> Web sayfasında , web sitesinde, e-ticaret sitesinde, Youtube, Facebook, İnstagram, Twitter vs. sosyal medya mecralarında paylaşılmak üzere hazırlanan hareketli görüntülerin veya videolar hazırlanmalıdır.
> Videolar sosyal kullanılacağı alan ve sosyal medya platformlarının belirilmiş ölçülerine göre hazırlanmalıdır.

Sosyal MEdya Platformları | FIRMACAN Dijital Marka Yönetimi

> En bilinen sosyal medya platformlarına üye olunmalıdır.
> Sosyal medya hesaplarının güvenlik seviyeleri arttırılmadır.
> Sosyal medya hesaplarınızda kullanılacak paylaşımları görsel düzenlemeleri hazırlanmalıdır.
> Sosyal medya hesaplarınızda kullanılacak paylaşımları video düzenlemeleri hazırlanmalıdır.

Sıradaki adım

4. Aşama olan "Dijital Markalaşma" nin temel başlıklarını incelediniz.

Bu başlıklar daha sonraki aşamaların da temelini oluşturmaktadır.
Bu aşamanın gerekleri yerine getirilip, koşulları sağlandıktan sonra sıra 5.AŞAMA "Dijital Rekabetleşme" aşamasındadır.

Yanarsan