Dijital Kurumsallaşma


Marka imajınızı güçlendirirken, iletişiminizin önlemlerini alarak müşterilerinize güven verin.  Logo-Amblem, SSL sertifikası, Kurumsal e-Mail ; işletmeler için önemli avantajlar sunan  iletişim bileşenleridir. 

2.Adım "Dijital Kurumsallaşma" nın alt başlıklarını inceliyorsunuz

Dijital Kurumsallaşma | Dijitalleşme 2.Aşaması | DİJİTALİ Marka Yönetimi

Logo-Amblem , işletmenizin güçlü bir marka imajı oluşturabilmesine yardımcı olur.

SSL sertifikası, web sitenize giren kullanıcılar için "güvenli" bir işarettir. Tarayıcılar, SSL sertifikası olmayan web sitelerini asgari güvenilirlik olarak değerlendirir ve kullanıcıları uyarır. Bu nedenle, SSL sertifikası işletmenizin itibarını artırır ve kullanıcıların güvendiği bir ortam sunar.

Kurumsal e-Mail hizmeti önceki e-mail hizmetinden farklı hizmet ve ayarlarından dolayı farklıdır. Tahsis edilmiş alan adında SSL desteği sunan mail server, anti-spam ve anti-virüs uygulamaları ile güvenli iletişimi ve kullanıcı dostu özellikleriyle işletmeniz için daha kararlı bir alt yapı sunar.

Google, Bing vs Maps (Haritalar), arama sonuçlarında bir işyerinin link dışında daha dikkat çekici olarak etkileşimli harita görseli le bulunmasını sağlar. Ziyaretçiler tam konumunuzu görebilir ve adres tarifini kolayca alabilir. Bölgenizin olduğu alan içinde unvanınızla görülmenizi sağlar.

Google İşletmem Profili, işletmenizin Google Arama ve Google Haritalarda daha fazla görünür olmasına ve kolay erişilebilir olmasına yardımcı olan bir araçtır.
 

"Logo / Amblem" nedir ?

Logo / Amblem; firmanızın genel kimliğini ve tanınmasını desteklemek ve tanıtmak için kullanılan grafik bir işaret veya semboldür.

Soyut veya mecazi bir tasarıma sahip olabilir veya bir kelime işaretinde olduğu gibi temsil ettiği ismin metnini içerebilir

Logo-Amblem hizmetleri, işletmenizin güçlü bir marka imajı oluşturabilmesine yardımcı olur.

Özgün ve profesyonel bir logo veya amblem, müşterilerinizin işletmenizi kolayca tanımasını sağlar.

Güçlü bir marka kimliği, müşterilerin zihinlerinde yer eder ve onları tekrar sizinle iş yapmaya teşvik eder.



"SSL Sertifikası" nedir ?

SSL sertifikası, web sitenizin güvenli bağlantılar kullanarak veri iletişimini şifreleyen bir protokoldür.

Bu hizmet, işletmenizin ve müşterilerinizin verilerini korur ve üçüncü tarafların erişimine karşı güvence sağlar.

SSL sertifikası, kullanıcıların web sitenize güven duymasını sağlar ve potansiyel güvenlik risklerini en aza indirir.

SSL sertifikası; bir web sitesinin kimliğini doğrulayan ve bilgilerin A noktasından B noktasına güvenle şifrelenerek aktarılabilmesi için, kısacası güvenli web sitesi işletilebilmesi için SSL sertifikası önemlidir.

Google, Yandex vs. arama motorlarında site performansına avantaj sağlar.

"Kurumsal E-Mail" nedir ?

E-posta ya da İngilizce adıyla e-mail, internet üzerinden gönderilen dijital mektuptur.

Tek fark, mail hizmetinin farklı hizmet departmanlarından yapılıyor olmasından kaynaklanmaktadır. Diğer mail hizmeti sitenizin hosting alanı ile doğrudan bağlıdır. Siteniz yayında olmadığında e-mail hesabınız da pasif duruma düşer. Kurumsal e-mail hesaplarında ise hizmetler ayrı hizmet makinalarında çalışmaya devam eder. Web siteniz pasif durumda olsa dahi kurumsal
e-maili hesabınız işlemeye devam eder.

Ayrıca başka avantajları da vardır. ( gönderdiğiniz e-maillerin karşı tarafın Spam veya İstenmeyen Kutusuna düşmesine mani olur vb... ). 

Kendi alan adınızla SSL desteği sunan mail server, güvenli iletişimi ve kullanıcı dostu özellikleriyle işletmeniz için daha kararlı bir alt yapı sunar.

Responsive webmail arayüzü ve uyumlu bağlantı desteği, e-maillerinizi her zaman ve her yerde kolaylıkla yönetebilmenizi sağlar. Özelleştirilebilir anti-spam ve anti-virüs uygulamaları ise zararlı içeriklere karşı güvenliği artırarak veri korumasını sağlar.

"Haritalar (Maps)" nedir ?

Bazı işyerlerinin isimlerini Google’ye yazdığınızda arama sonuçlarında haritalı olarak çıktığını görürsünüz.

Google,bing vs (Maps) haritalarında firma adınız ve ünvanınız ile yer edinmek büyük avantajdır.

Fakat bu tür harita servislerinin hizmetlerinden gereğince faydalanmak için bir dizi işlemin düzen ve titizlikle yapılması , ayarlarının optimize edilmesi gerekmektedir.

"Google İşletmem" nedir ?

Google İşletme Profili, işletmenizin Google Arama ve Google Haritalarda daha fazla görünür olmasına ve kolay erişilebilir olmasına yardımcı olan bir araçtır.

İş yerinizle ilgili bilgileri, fotoğrafları, yorumları ve daha fazlasını eklemeli ve güncellemelidir.

Potansiyel müşterilerin işletmenizi bulmalarını ve sizinle iletişime geçmelerini kolaylaştırır.

Dijital Kurumsallaşma

İşlem ve Süreç

> Tasarımında bir kelime veya sembolünde temsil ettiği ismin metnini içermelidir.
> Renkler, fontlar ve grafikler, işyerinin değerlerini ve özelliklerini yansıtmalıdır.
> Logo tasarımı karmaşık olmamalı, kolayca anlaşılabilir ve akılda kalıcı olmalıdır. 
> Logo tasarımı, rakiplerden ve diğer markalardan farklı hazırlanmalıdır.
> Logo tasarımı, farklı boyutlarda ve platformlarda (web, baskı, dijital) etkili bir şekilde kullanılabilir olmalıdır. Küçük boyutlarda bile net görünecek ve büyük boyutlarda da ayrıntıları koruyacak şekilde tasarlanmalıdır.

SSL Güvenlik Sertifikası | FIRMACAN Dijital Marka Yönetimi

> Sitenizin türüne göre uygun SSL Sertifikası belirlenmelidir.
> Web sitesi türüne göre ziyaretçi etkileşimini güvence altına almalıdır.(Haberleşme, ziyaret veya satın alma sigorta kapsamı vs.. )
> İleti gönderme/alma sürecini güvenceye almalıdır.
> Web sitesine SSL Sertifikası kurulumu tamamlanmalıdır.

Kurumsal E-Mail | FIRMACAN Dijital Marka Yönetimi

> Kullanılacak e-mail hesabı/hesap bilgileri belirlenmelidir.
> Uygun MB ya da GB büyüklüğü belirlenmelidir.
> E-mail hesapları aktifleştirilmelidir.
> E-Mail hesapları için oluşturulan kullanıcı adı ve şifre bilgileri not edilmelidir.
> Sağlıklı gönderme-alma işlemleri için PC ya da mobil cihazlara e-mail kullanıcı bilgileri tanımlanmalıdır.

> İşyeri bilgileri eksiksiz girilmelidir. (Unvan ve uzantılar)
> Unvanınızda bulunmayan kelimeleri kullanmaktan kaçınılmalıdır.
> Adres girişi tam yapılmalıdır.
> Bir mobil cihazdan konum tam teyit edilmelidir.
> Gerekirse manuel işaretleme yapılmalıdır.

> Google İşletme Profili kaydınızda tam unvan girişinizin yapılmalıdır.
> Unvan dışında fazladan kelimeden kaçınılmalıdır.
> İşiniz haricinde farklı ürün ve hizmet bilgi girişi yapılmamalıdır.
> Ürün ve hizmetlerinizle ilgili yanıltıcı görseller kullanılmamalıdır.
> "Doğrulama İşlemleri" eksiksiz yerine getirilmelidir.

Diğer detaylar için iletişime geçiniz...

devam ediyoruz...

2. Aşama olan "Dijitalleşme" nin temel başlıklarını incelediniz.

Bu başlıklar daha sonraki aşamaların da temelini oluşturmaktadır.
Bu aşamanın gerekleri yerine getirilip, koşulları sağlandıktan sonra sıra 3.ADIM  "Dijital Altyapılaşma" aşamasındadır.

Dijital Kurumsallaşma